Praktisk info

PV_praktisk info.png

Litt om skade, garanti, Reklamasjon og uavhentede pakker.

Skade
Om du oppdager skade eller feil på en eller flere varer må du snarest ta kontakt med oss for reklamasjon overfor transportør.

Garanti
Produktene har ett års garanti og reklamasjonsrett ifølge norsk forbrukerkjøpslov. Det forutsettes at kunden foreviser dokumentasjon på kjøpsdato og kjøpssted. For at garantien skal gjelde, må varen være montert og brukt etter gjeldende bruksanvisning fra produsent. Alt som faktureres til firmaer er å betrakte som et næringskjøp med den begrensede garanti det medfører. Ved næringskjøp er garantien begrenset til seks måneder.

Reklamasjon
Ta kontakt med oss så snart som mulig ved reklamasjon og vi ordner det snarest.

Uavhentede pakker
Ved uavhentede pakker som kommer i retur til oss, vil kunden måtte dekke (retur) portoutgifter om kunden selv er skyld i for eksempel; feil oppgitt adresse, ferie eller på annen måte ikke har fått hentet sin pakke på postkontor.

Relaterte artikler

Hvordan handle
Hvordan handle Les mer
Betaling og levering
Betaling og levering Les mer
Kjøpsbetingelser
Kjøpsbetingelser Les mer
Praktisk info
Praktisk info Les mer